Bero-funktionen gør det muligt at sætte et medlemskab i bero for en periode. Det er op til det enkelte studie af bestemme, hvorvidt det skal koste et gebyr at have et medlemskab i bero.

Bero - et tænkt eksempel:

En kunde har betalingsdato 1. november og ønsker at sætte sit medlemskab i bero fra d. 14. november. Så har kunden 14 dage til gode, fordi kunden har betalt for en hel måned.

De 14 dage får kunden tilbage i den anden ende når bero slutter, og derfor bliver betalingsdatoen flyttet med 14 dage.

Dvs. ny betalingsdato bliver 14. december.

Sæt en kundes medlemskab i bero

  • Gå til YOGO-admin og vælg "Kunder"

  • Søg kunden frem, hvis medlemskab skal i bero

  • Tryk på kundens medlemskab

  • Tryk på "Sæt medlemsskab i bero"

  • Herfra vælges bero-perioden, samthvorvidt der skal være et eventuelt gebyr.


Fandt du dit svar?